Известие

Collapse
No announcement yet.

от 1.3 нa 1.7

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • от 1.3 нa 1.7

    Здрaвейте колеги интереaувaм се кaкво е нвобходимо дa монтирaм 1.7 боксер нa мястото нa 1.3 боксеровия двигaтел. дaли всичко пaсвa, и освен комп и тaбло друго кaкво ми трябвa ??? естествено и мотор де..... дaли скоростите нa 1.3 ще пaснaт нa 1.7 въпреки че мaй сa с рaзлично предaвaтелно число
    много съм прос.. зa 145 стaвa думa

  • #2
    Първоначално публикувано от lazar2005 Покажи съобщение
    Здрaвейте колеги интереaувaм се кaкво е нвобходимо дa монтирaм 1.7 боксер нa мястото нa 1.3 боксеровия двигaтел. дaли всичко пaсвa, и освен комп и тaбло друго кaкво ми трябвa ??? естествено и мотор де..... дaли скоростите нa 1.3 ще пaснaт нa 1.7 въпреки че мaй сa с рaзлично предaвaтелно число
    много съм прос.. зa 145 стaвa думa
    Пак не разбрах, искаш на 145 да извадиш 1.3 мотора и да сложиш 1.7? А 1.7 колко клапана е?

    Иначе по принцип разлика в скоростите няма и всичко на 100 % е взаимозаменяемо.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      колкото и да е клапана просто много ми харесва боксерчето как дрънка а тези 90 коня някакси малко ми седят на 145 цата на 33 ката по добре се усеща тоя мотор 1.3

      Comment


      • #4
        Аз бих сменил само маховика и кожуха на съединителя, заради импулсния датчик. Мисля, че ще се получи. Разликата в кубатурата ще се компенсира от дебита на дюзите. Ако не- да му мисли сондата. Инжекциона на 1.3 е много по-добър от тъпия бош на 1.7
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Аз бих сменил само маховика и кожуха на съединителя, заради импулсния датчик. Мисля, че ще се получи. Разликата в кубатурата ще се компенсира от дебита на дюзите. Ако не- да му мисли сондата. Инжекциона на 1.3 е много по-добър от тъпия бош на 1.7
          Значи автора на темата не е съвсем наясно какво иска, а ти и идиотски съвети му даваш. Я сега ми обясни как точно ще управляваш един 1.7 16V мотор с Марели инжекцион. Я кажи как ще вземе и откъде вакуум за МАП-а? Кое му е лошото на на БОШ от 145/6, като той е секвенционален. И колко аванс дава Марели-то и колко аванс дава инжекциона на 16V ? А къде е прекъсвача на 1.3 и къде на 1.7 16V

          Щото според мен, ще харчи сериозно и няма грам да върви един 1.7 16V с инжекцион от 1.3
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Значи автора на темата не е съвсем наясно какво иска, а ти и идиотски съвети му даваш. Я сега ми обясни как точно ще управляваш един 1.7 16V мотор с Марели инжекцион. Я кажи как ще вземе и откъде вакуум за МАП-а? Кое му е лошото на на БОШ от 145/6, като той е секвенционален. И колко аванс дава Марели-то и колко аванс дава инжекциона на 16V ? А къде е прекъсвача на 1.3 и къде на 1.7 16V

            Щото според мен, ще харчи сериозно и няма грам да върви един 1.7 16V с инжекцион от 1.3
            Никъде не видях, че е 16 в. Помислих, че е взел някой от 33-ка 1.7. 8В. Там наистина бих оставил старият инжекцион от 1.4, вместо БОШ-а.
            А 1.7 16 В мотора на 145/6 си е осрана работа. откъдето и да го погледнеш.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Аз бих сменил само маховика и кожуха на съединителя, заради импулсния датчик. Мисля, че ще се получи. Разликата в кубатурата ще се компенсира от дебита на дюзите. Ако не- да му мисли сондата. Инжекциона на 1.3 е много по-добър от тъпия бош на 1.7
              Дядя изплющя яко признай си

              Иначе всичко е възможно, даже и с карбирници ще го направи Боби ако искаш само мерак и пари да имаш
              145 1.7 16V Boxer

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от infernus Покажи съобщение
                Дядя изплющя яко признай си

                Иначе всичко е възможно, даже и с карбирници ще го направи Боби ако искаш само мерак и пари да имаш
                А ти първо чети! Къде пише, Че е 16 В и ккво чак толкова съм изплющял?
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Изплющяване!!!

                  Конверсията от 1.4 към 1.7 8В е вече факт!
                  От 1.4 остават изпускателните тръби, всмукателния колектор и задният капак на мотора, както и маховика.
                  При тръбите няма никакви особености. При маховика също.
                  Интерес представлява задния капак. При смяната му задължително се сменява оринг пръстена, иначе рискувате пак да сваляте мотора.
                  Но така и така сте свалили мотора, преди да го метнете в коша, нека ви светна за нещо изстрадано от мене.
                  Става въпрос за болтчетата на картера в предната част, които обикновено са закрити от гредата и правят свалянето му невъзможно без допълнителни операции.
                  Сега е време, тия болтчета да ги замените с такива, които имат глави за шестограм.
                  После смяната на основни и биелни лагери става детска играчка, както и всяко човъркане по картера.
                  Сега за резултата!
                  Очевидно смяната на дюзите с капацитет 140 куб.см е наложителна, с такива около 170-180. Да не се забравя и, че трябва да са високоомни, 15-16 ома, та да не изпуши компа.
                  Временно реших проблема, като си поиграх с потенциометъра.
                  В момента съм ги насъбрал всякакви дюзи, включително и за ТС, но ми трябват жълти или други около 170-180.
                  Приемам подаръци, както и бартери!
                  Колата се кара предимно на газ.
                  Относно поведението и на пътя.
                  С тоя инжекцион, това е вече съвсем друг мотор.
                  Имам чувството, че са добавени поне 10-15 коня отгоре. Еластичност в целия диапазон на оборотите, без да се замисля и върви с много малко подаване на газ.
                  Довечера ще видя и разходът как е, но определено инжекционът на Марелли е много по-добър от бошовското недоразумение.

                  Сега остава и да я изчистя!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Имам дюзи 195сс от 8 клапанов Т.С, подарък ако ти вършат работа!
                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • #11
                      Имаш лично!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment

                      Working...
                      X